Skal dere ha stand på messe?
      
15-trinns guide til salg og markedsføring på messer
Sørg for at alt glir som en drøm! Bruk maksimal tid på å selge og minst mulig tid på alt annet. Her får du oppskriften på det viktigste du trenger for å løse oppgaven i praksis.
Fyll inn skjema, få tilgang til guiden

        Hva kan du forvente?
      
I denne guiden lærer du:
- Hva er det første du og teamet må bestemme?
 - Gjøre alt selv, eller benytte leverandører?
 - Hvilke aktiviteter bør dere ha for kunder før messen?
 - Hva er det første som bør skje den store dagen, når messen åpner?
 - Hva e det viktigste som bør skje, senest dagen etter at messen er avsluttet?
 
Du vil sitte igjen med enkle og konkrete råd fra A til Å for hvordan din bedrift kan få mest mulig utbytte fra årets store investering.
Forfattere
![]()  | 
 Øyvind Jacobsen  | 
![]()  | 
 Eirin Røsand  | 
/Logo%20(Leadify)/Leadify_logo_350x115.png?width=230&height=76&name=Leadify_logo_350x115.png)

