15 trinns guide til Salg og Markedsføring på messer

Skal dere ha stand? Slik legger du det viktige grunnlaget for suksess.

 

Sørg for at alt glir som en drøm! Da kan selgerne bruke maksimal tid på kundepleie og salg, og minst mulig tid på alt annet.

Det krever god planlegging, solid teamwork og gjennomføringsevne. Her får du oppskriften på det viktigste du trenger for å løse oppgaven i praksis.

Eksempler:15 trinns guide til salg og markedsføring på messer

  • Hva er det første du og teamet må bestemme? Side 1.
  • Gjøre alt selv, eller benytte leverandører? Side 3.
  • Hvilke aktiviteter bør dere ha for kunder før messen? Side 7.
  • Hva er det første som bør skje den store dagen, når messen åpner? Side 9.
  • Hva bør skje, senest dagen etter at messen er avsluttet? Side 11.

Få tilgang nå >> Fyll ut skjemaet ->>