Ja takk, meld meg på!
Pandemien gjorde at webinarer ble den eneste måten en selger kunne kommunisere med mange kunder og prospects på en gang.
Selv etter pandemien ser stadig flere kunder ut til å foretrekke webinarer og andre digitale møteformer foran tradisjonelle fysiske seminarer, foredrag og produktpresentasjoner.
På dette gratis webinaret onsdag 31. mai kl. 08:30 vil du få nyttige tips og praktiske råd fra A til Å, om hvordan lykkes med webinarer.
Et webinar om å holde webinarer :-)
Du lærer
1. Hva slags type salgs-aktiviteter passer som webinar (og ikke)?
2. Sjekkliste med 18 tips: Hvilket teknisk utstyr og programvare trengs minimum for å holde enkle webinarer med god nok kvalitet?
3. Hvordan markedsføre webinaret ditt, og følge opp salgsmuligheter i etterkant?
Webinaret er gratis.
Meld deg på i dag >>>
Praktisk informasjon
Hvem passer dette for?
Dette webinaret er for deg som jobber med salg og markedsføring i en liten eller mellomstor bedrift, med begrensede ressurser og budsjetter.
Du ønsker praktiske tips for å starte med webinarer. Eller du har holdt på en stund og ønsker tips for å bli et hakk bedre.
Gjennomføring
Webinaret starter kl. 08:30 onsdag 31. mai 2023 og varer nøyaktig 1 time.
Du kan delta hvor som helst, bare du har en ok nettforbindelse, og en smarttelefon eller PC/Mac.
Har du ikke mulighet til å bli med akkurat da? Meld deg på likevel, du får tilsendt opptak i etterkant.
Du får
- Live webinar med mulighet til å stille spørsmål underveis
- Lenke til å se opptak av webinaret etterpå, så mye du vil
- Laste ned presentasjonen fra webinaret (PDF) og bonusmateriell