Mange B2B-selskaper har oppdaget mulighetene med LinkedIn og andre sosiale medier, og skaper flotte resultater. Andre selskaper har mer å lære.
- Bør du satse mer på LinkedIn og andre sosiale medier? Hvordan?
Her vil du få konkrete innspill til strategier, løsninger og verktøy som gjør det enklere å bruke LinkedIn og andre sosiale medier riktig, til komme i posisjon hos nye og etablerte kunder:
- Er LinkedIn viktig? Hvilken rolle spiller sosiale medier for virksomheter på bedriftsmarkedet (B2B)? Hvilke resultater er mulig å oppnå?
av Øyvind Jacobsen, forretningsrådgiver og daglig leder i Leadify. Erfaring fra toppledelsen i norske selskap i ulike B2B-bransjer, innen salg, markedsføring og innovasjon. Utdannet i internasjonal markedsføring og ledelse.
- Strategi: Hvordan bygge opp en god tilstedeværelse på LinkedIn og andre sosiale medier? Hva bør ansatte gjøre (og ikke)? Hva bør bedriften gjøre?
av Eirin Røsand, Digital markedsfører og innholdsrådgiver i Leadify. Erfaring som digital markedsfører for en rekke selskaper. Utdannelse innen internasjonal markedsføring og medieproduksjon.
Praktiske case: Eksempler på personlig profil og bedriftsprofil. Hvordan bruke LinkedIn og andre sosiale medier til daglig. Sosiale medier i salg og kundekontakt
av Charlotte Kleming, Digital markedsfører og innholdsrådgiver i Leadify. Tidligere markedssjef innen software og finansrådgivning. Utdanning innen markedsføringsledelse.
|
Webinaret er gratis. Begrenset antall deltakere.
Meld deg på i dag >>