Hvilke trender dominerte Inbound-konferansen til HubSpot i Boston? Hva er de største produktnyhetene fra HubSpot 2024-25, og hva betyr de for deg?
Her får du svar. Mye handler om kunstig intelligens (AI/KI). Teknologien utvikles raskt, med store muligheter og fallgruver. Som bonus får du vårt beste råd for å lykkes med HubSpot og AI fremover.
Først får du en kort intro om ‘Inbound 2024’, før vi går rett til de spennende nyhetene fra HubSpot og hva de kan bety for deg!
P.S. Meld deg på webinaret "Inbound markedsføring og salg i en AI-verden" 25. september kl. 08:30 for en oppsummering av det viktigste fra Inbound 2024. 👇
#INBOUND24 er en av verdens største markedsføringskonferanser, arrangert av HubSpot i Boston hver september.
Temaet er trender, ny teknologi og produkter innen markedsføring, salg og kundeservice som vil dominere fremtiden.
HubSpot har med sin ‘inbound’ vekststrategi og CRM-plattform lenge hjulpet ledere med å skape utvikling, optimisme og vekst.
Men hva betyr AI for Inbound? Er det dødt, eller står vi foran Inbound 2.0? Her er de viktigste lanseringene og tips for å lykkes med HubSpot/AI fremover.
HubSpot presenterte flere store oppdateringer i år, med særlig fokus på AI-teknologi som virkelig kan gjøre en forskjell for en CEO eller salgs- og markedssjef som er sulten på vekst. Her er de viktigste nyhetene:
Den største nyheten fra Inbound 2024 er lanseringen av HubSpot Breeze, en komplett AI-løsning som er enkel, rask og kraftig, med flere nye funksjoner.:
Breeze Copilot: Et AI-verktøy som hjelper deg med hverdagsoppgaver, som å skrive innhold, notater, generere bilder, analysere data, konkurrenter og automatisere rutineoppgaver. Eksempler på oppgaver du kan gi Breeze Copilot:Du kan lese mer om Hubspot Breeze her.
AI revolusjonerer markedsføring, salg og kundeservice. HubSpot leder an ved å gjøre avansert AI-teknologi tilgjengelig for alle.
HubSpot satser også stort på å forbedre verktøyene i Marketing Hub og Content Hub. Plattformene har fått oppgraderinger for å hjelpe markedsførere med å bruke data mer effektivt og kommunisere bedre med kundene. Verktøyene kan være avgjørende for å holde seg konkurransedyktig.
Vi går ikke inn på alle detaljene nå, men ønsker du å studere alle HubSpot sine produktnyheter i detalj, så finner du dem her på HubSpot sine ‘Fall 24 spotlight’ sider.
NB: Et viktig poeng er at HubSpot nå har rebrandet produktpakken Marketing+ til “HubSpot for Marketers Bundle,” som kombinerer Marketing Hub og Content Hub til en redusert pris, og gir deg som markedsfører en kostnadseffektiv løsning for å drive helhetlige kampanjer.
Selv om hovedfokuset i år er på AI og markedsføring, kom det også flere oppdateringer innen Sales Hub, Operations Hub og Smart CRM. Kort oppsummert – det handler om å forenkle salgsprosesser og optimalisere CRM-funksjoner for å gjøre brukeropplevelsen bedre for både salgsteam og kunder.
Du kan lese mer om oppdateringene her.
Ekspertene og de siste HubSpot-oppdateringene viser at AI-utviklingen går raskere enn internett på 90-tallet. Hva betyr det for deg?
1- Det er ikke et spørsmål om du skal ta i bruk AI, men hvordan .
Nesten to år etter ChatGPT ser vi stadig flere bedrifter som produserer rent AI-generert innhold uten sjel og personlighet.
Hos Leadify mener vi at suksess med AI, spesielt HubSpot og Breeze, krever en strategi som aktivt forbedrer hele kundereisen, inkludert markedsføring, salg og kundeservice.
Fordi:
Bedrifter som tilpasser seg, investerer tid og lærer å bruke disse nye verktøyene på riktig måte, vil være på vinnerlaget.
Er du nysgjerrig på hvordan du kan utnytte de nyeste HubSpot-løsningene? Kontakt din faste rådgiver hos Leadify for en samtale om hvilke muligheter den nye teknologien kan skape for deg og din bedrift.