
Vi har fått 3 nye kollegaer!
Du har kanskje sett at det har dukket opp et par nye ansikter i våre sosiale kanaler den siste måneden?
Det stemmer, vi startet 2025 med 3 nye tilskudd til teamet!
–Utviklingen går fort, og vi må ha de beste folkene på laget, spesielt med tanke på AI og den transformasjonen som skjer der, begrunner Øyvind Jacobsen.
Og med tre flinke ansatte på plass, kan kundene våre glede seg til solide strategier, engasjerende innhold og skreddersydd rådgivning som tar vekstmålene deres til neste nivå – alltid med fokus på kvalitet og resultater.
Sjekk også ut: Hvordan du kan dra nytte av vår nyeste milepæl: HubSpot Content Accreditation!
–Rasende dyktige fagfolk
Første dame inn dørene i Nordbøgata 4 var Ronja Waaland, vår nye digitale markedsfører og strategisk rådgiver. Hakk i hæl kom Inghild Lea Lyngøy, før Stine Svinsaas var på plass i dét vi gikk inn i februar. Både Inghild og Stine er inbound markedsførere.
–Vi ansatte Ronja, Inghild og Stine først og fremst fordi de er fine mennesker. I tillegg har de bakgrunn og erfaring som gjør at de kjenner og fort vil forstå Leadify sine B2B-kunder innen energi, teknologi og industri. Og sist, men ikke minst, de er rasende dyktige fagfolk som kan det Leadify gjør for kundene våre – Inbound som vekststrategi og Hubspot som teknisk plattform, forteller Øyvind.
Hvem er de?
De styrker Leadify med sin varierte kompetanse innen digital markedsføring, strategi og innholdsproduksjon i ulike formater. La oss bli bedre kjent med dem:
Ronja Waaland, vår nye digitale markedsfører og strategisk rådgiver, var førstemann på plass. Ronja har over 10 års erfaring som markedskonsulent og digital markedsfører, og er rå på å bygge sterke merkevarer og finjustere detaljer som gjør den store forskjellen. Ronja ble tiltrukket av kundene våre da hun så stillingen:
–Jobben virket spennende, spesielt med fokus på B2B-kunder i industri- og teknologibransjen. Samtidig så jeg en mulighet til å lære, utvikle meg og bidra i et sterkt team. Vi delte samme tanker rundt kundereisen og prosessene, som gjorde at det føltes som en perfekt match!
Inghild Lea Lyngøy har en imponerende merittliste. I løpet av tiden sin i Kolumbus klarte hun å femdoble rekkevidden deres på Instagram, og har bidratt til en vellykket produktlansering av Amina Charging som deres tekstforfatter. Ingen tvil om at vi ønsket å ha henne på laget. Men hvorfor valgte Inghild Leadify?
–Jeg opplever at vi deler verdien av godt språk, høy kvalitet og god struktur. Disse tre definerer min arbeidsmetodikk i høyeste grad, så det er både en fordel og en trygghet å vite at vi har samme forståelse av hva som definerer et godt stykke arbeid. På den måten kan vi sammen legge gode strategier og formidle treffsikre historier for Leadify sine kunder.
Stine Svinsaas har en enorm bredde og har jobbet både med markedsføring, salg og teknisk kundesupport. I Leadify er hun inbound markedsfører, og vil bruke sin genuine interesse for språk og formidling til å lage kvalitetsinnhold for kundene våre.
– Det som gjorde at jeg ville jobbe i Leadify er at vi jobber i team, får jobbe med spennende bedrifter, og har det kjekt sammen på kontoret. Vi har muligheten til å lære mye nytt og spennende - både via kundene og in-house, vi jobber med så mye variert, heier på hverandre, og kan følge med på effekten av eget arbeid.
Resultater som gjør en forskjell
Med Ronja, Inghild og Stine på laget styrker vi Leadify ytterligere, slik at vi kan fortsette å levere høy kvalitet, tydelige strategier og målrettet innhold for våre kunder innen teknologi, energi og industri. Sammen skal vi skape resultater som virkelig gjør en forskjell – og vi gleder oss til veien videre!
Nysgjerrig på hvordan du kan oppnå økt synlighet, bedre salg og høyere kundetilfredshet? Ikke nøl – ta kontakt med oss, så tar vi en prat!
