Nyheter fra Leadify

Nytt år, ny .....

Skrevet av Henrik Breimyr | 31 jan 2024

2024 er godt i gang, og flere av våre kunder har startet det nye året med et smell!

Altifiber har lansert nye nettsider, Marlog har lansert en ny inbound-kampanje, og Enhanced Drilling har lansert sin splitter nye blogg Well Said

Ved første øyekast ser det kanskje ikke ut til å være så mye likt mellom fiber, fendere eller 'kick and loss detection'. Men sett fra kundenes ståsted og et inbound-perspektiv, er det faktisk ikke så ulikt.

Hva trenger Altifiber, Marlog og Enhanced Drilling sine kunder hjelp til? Hvilke spørsmål søker de svar på? Hvilke problemer prøver de å løse? Hvilke muligheter vil de gripe?

Kort sagt, kundene spør, og de svarer. De gir kundene muligheten til å finne informasjonen de søker etter, FØR de tar kontakt. Dette er også kjent som inbound-markedsføring.

Økt salg og vekst

Men hvorfor gjør de dette? Det er også noe som er felles for dem alle tre. De investerer i nye nettsider og inbound-marketing kampanjer fordi de ønsker økt salg og vekst i sitt marked. 

Inbound-markedsføring hjelper bedrifter oppnå dette gjennom flere nøkkelstrategier:

  1. Trekke til seg riktig publikum

  2. Øke synligheten og merkevarebevisstheten

  3. Bygge tillit og troverdighet

  4. Nurturing Leads

  5. Konverteringsoptimalisering

  6. Analyse og forbedring

Ved å investere i nye nettsider og inbound-markedsføringskampanjer, kan Altifiber, Marlog, Enhanced drilling (og du) derfor tiltrekke mer relevant trafikk, bygge sterkere kunderelasjoner, og til slutt oppnå betydelig vekst i salg og markedsandel.

Tallenes tale

Ikke bare ta vårt ord for det; la statistikken tale for seg selv.

  • 53% av markedsførere prioriterer blogginnholdsproduksjon som deres hovedfokus i inbound markedsføring.
  • Kostnaden for å anskaffe leads gjennom inbound markedsføring er minst 67% lavere enn for outbound markedsføring.
  • Bedrifter som benytter seg av inbound markedsføringstaktikker kan generere opptil 126% flere leads enn de som ikke gjør det.
  • En riktig gjennomført inbound markedsføringsstrategi er 10 ganger mer effektiv for konvertering av leads enn outbound
  • 77% av internettbrukere leser regelmessig minst én bedriftsblogg

Takeaway

Tenker du at 2024 gjerne er året der du sveiver i gang din egen inbound maskineri for fullt? Lurer du på om Inbound passer for din bedrift? Ta kontakt med oss i dag, vi står alltid klar til å hjelpe!