2024 er godt i gang, og flere av våre kunder har startet det nye året med et smell!
Altifiber har lansert nye nettsider, Marlog har lansert en ny inbound-kampanje, og Enhanced Drilling har lansert sin splitter nye blogg Well Said.
Ved første øyekast ser det kanskje ikke ut til å være så mye likt mellom fiber, fendere eller 'kick and loss detection'. Men sett fra kundenes ståsted og et inbound-perspektiv, er det faktisk ikke så ulikt.
Hva trenger Altifiber, Marlog og Enhanced Drilling sine kunder hjelp til? Hvilke spørsmål søker de svar på? Hvilke problemer prøver de å løse? Hvilke muligheter vil de gripe?
Kort sagt, kundene spør, og de svarer. De gir kundene muligheten til å finne informasjonen de søker etter, FØR de tar kontakt. Dette er også kjent som inbound-markedsføring.
Men hvorfor gjør de dette? Det er også noe som er felles for dem alle tre. De investerer i nye nettsider og inbound-marketing kampanjer fordi de ønsker økt salg og vekst i sitt marked.
Inbound-markedsføring hjelper bedrifter oppnå dette gjennom flere nøkkelstrategier:
Trekke til seg riktig publikum
Øke synligheten og merkevarebevisstheten
Bygge tillit og troverdighet
Nurturing Leads
Konverteringsoptimalisering
Analyse og forbedring
Ved å investere i nye nettsider og inbound-markedsføringskampanjer, kan Altifiber, Marlog, Enhanced drilling (og du) derfor tiltrekke mer relevant trafikk, bygge sterkere kunderelasjoner, og til slutt oppnå betydelig vekst i salg og markedsandel.
Ikke bare ta vårt ord for det; la statistikken tale for seg selv.
Tenker du at 2024 gjerne er året der du sveiver i gang din egen inbound maskineri for fullt? Lurer du på om Inbound passer for din bedrift? Ta kontakt med oss i dag, vi står alltid klar til å hjelpe!