av Øyvind Jacobsen, den 7.mai.2019
Kjenner du allerede til inbound-metodikken? Inbound er betegnelsen på en helhetlig strategi for å skape vekst og økt lønnsomhet, som er spesielt godt egnet for selskaper på bedriftsmarkedet (B2B). Inbound Service …
Les merav Øyvind Jacobsen, den 13.desember.2018
Har du også lagt merke til at stadig flere bedrifter tilbyr direktemeldinger (live chat) på nettsidene? Det er ikke uten grunn. Har du ambisjoner om å generere leads og en …
Les merav Øyvind Jacobsen, den 2.august.2018
Det koster 5-7 ganger mer å skaffe en ny B2B-kunde, enn å beholde en eksisterende kunde. For mange industribedrifter som har krevende storkunder, kostbare produkter og lange salgsprosesser, så kan …
Les mer- Stedet hvor nytenkende markedssjefer, salgssjefer og ledere går for inspirasjon og kunnskap om å skape lønnsom vekst og glede på jobben.