av Øyvind Jacobsen, den 1.juni.2018
Studier viser at mellom 40 og 90 prosent av alle nye produkter mislykkes i markedet. Synd, for alle som har lagt ned mye tid og penger på utviklingen. Som markedssjef, …
Les merav Øyvind Jacobsen, den 5.april.2018
Mange B2B-selgere pøser på med tekniske spesifikasjoner for å overbevise sine potensielle kunder. Alle gjør det. Prøv heller å fortelle en god historie, med mennesker i sentrum. Kunder elsker det …
Les merav Øyvind Jacobsen, den 10.oktober.2017
Internasjonal ekspansjon kan være nervepirrende for mange selskaper. De vil møte helt nye utfordringer på alle felter. Læringskurven er bratt. For CEOen, Markeds- og Salgssjefen står spørsmålene i kø: Hva …
Les merav Øyvind Jacobsen, den 29.august.2017
Alle elsker en god historie, særlig når den ender lykkelig. Hva kan gjøre en god historie enda bedre? At den er sann. Potensielle kunder kjøper ikke din tjeneste eller produkt …
Les merav Øyvind Jacobsen, den 8.august.2017
Studier viser at mellom 40 og 90 prosent av alle nye produkter mislykkes i markedet. Synd, for alle som har lagt ned mye tid og penger på utviklingen. Hvordan kan …
Les mer- Stedet hvor nytenkende markedssjefer, salgssjefer og ledere går for inspirasjon og kunnskap om å skape lønnsom vekst og glede på jobben.