av Øyvind Jacobsen, den 6.desember.2018
Javel, alle vet at bedriften din må være synlig på nettet. Undersøkelsen ‘B2B Markedsføring og Salg i Norge’ avslører at søk på internett er dine kunder sin viktigste kilde til …
Les merav Øyvind Jacobsen, den 8.mai.2018
Tenk at du har en liste med 500 leads og kunder som du vil invitere til ONS (oljemessa) i Stavanger 28. august. Målet er 75 deltakere. De skal være beslutningstakere …
Les merav Øyvind Jacobsen, den 5.desember.2017
Snart vil du møte en chatbot på denne siden. Men hva er egentlig chatbots og kunstig intelligens (AI)? Hvorfor er det viktig i B2B-markedsføring? Hvilken praktisk nytte kan chatbots og …
Les merav Øyvind Jacobsen, den 9.november.2017
Big data har kommet til marketing for lengst. Skal du lykkes med digital B2B-markedsføring i dag, så må du ha stålkontroll på data om trafikk, konvertering og kundereisen. Den store …
Les merav Øyvind Jacobsen, den 7.november.2017
WordPress er et populært valg for små og større selskaper som skal lage nye nettsider. Skal du også? Da bør du ta en kikk på HubSpot CMS. Bilde: V1ctory_1s_m1ne For de mindre …
Les merav Øyvind Jacobsen, den 4.juli.2017
Tenk deg følgende situasjon: Marketing har jobbet knallhardt med å generere kvalifiserte leads. Optimismen er på topp hos selgerne, for alle de nye salgsmulighetene. Plutselig rekker en selger opp hånden …
Les mer- Stedet hvor nytenkende markedssjefer, salgssjefer og ledere går for inspirasjon og kunnskap om å skape lønnsom vekst og glede på jobben.