av Øyvind Jacobsen, den 20.november.2018
E-post er en av de tre viktigste kanalene for å trekke besøkende til nettsidene. Dermed er e-post ett av de mest effektive verktøyene en markedssjef har til rådighet, for å …
Les merav Øyvind Jacobsen, den 15.november.2018
E-post har snart eksistert i 50 år. Nesten ingen under 25 år bruker e-post i dag. Sommeren 2018 tok GDPR knekken på spam-verstingene. Har markedsføring på e-post en fremtid i …
Les merav Øyvind Jacobsen, den 4.oktober.2018
På jobben foretrekker de fleste av oss e-post som kommunikasjonsform. Selv om e-post er populært, så er ikke uønsket reklame velkomment i innboksen - særlig ikke etter GDPR. Men det …
Les merav Øyvind Jacobsen, den 25.september.2018
Å skrive e-post etter ditt første møte med en mulig ny kunde er kanskje ikke det kjekkeste du vet. Men slike e-poster er kanskje noe av det viktigste du gjør …
Les merav Øyvind Jacobsen, den 15.juni.2018
For at de mest attraktive prospects og kunder skal komme til deres stand, så bør du starte markedsføringen 2-3 måneder før messen. Messe-deltakelse er kostbart og gjerne årets største salgs-event …
Les merav Øyvind Jacobsen, den 12.juni.2018
E-post er fortsatt en positiv og effektiv måte å drive markedsføring, når du gjør det riktig. Da kan du oppnå 10-20 prosent vekst i leads og salgsmuligheter. Det er stor …
Les merav Øyvind Jacobsen, den 23.januar.2018
Du finner leads overalt: På messer, i møter, konferanser og tips fra andre. Dyktige selgere har flere hundre leads i sin pipeline. Sliter også du med å følge opp alle …
Les merav Øyvind Jacobsen, den 16.januar.2018
Mange bruker e-post feil i markedsføring. Andre bruker e-post riktig: De selger mer og skaper flere fornøyde kunder. Dette er andre artikkel i en serie om markedsføring med e-post: Hvordan …
Les merav Øyvind Jacobsen, den 9.januar.2018
Elsket og hatet: E-posten nærmer seg 50. I dag er det knapt noen under 25 som bruker e-post, utenom jobben. Mange forbinder e-postmarkedsføring med spam. Og søppelfiltrene blir stadig bedre …
Les mer- Stedet hvor nytenkende markedssjefer, salgssjefer og ledere går for inspirasjon og kunnskap om å skape lønnsom vekst og glede på jobben.