Hva er vekstprogram?
Nye krav fra e-postleverandører
Du, vi må snakke om nyhetsbrevet ditt. Visste du at fra og med februar 2024 vil Google og ...
E-postmarkedsføring i 2023: utdatert eller gullgruve?
I dagens digitale tidsalder, hvor nye plattformer og kommunikasjonskanaler stadig dukker ...
10 tips: Slik lager du e-post markedsføring som blir åpnet og lest
E-post er en av de tre viktigste kanalene for å trekke besøkende til nettsidene. Dermed ...
E-post markedsføring B2B: Fortsatt levende i 2019?
E-post har snart eksistert i 50 år. Nesten ingen under 25 år bruker e-post i dag. ...
E-postmarkedsføring: Slik bygger du e-postliste med høy kvalitet
På jobben foretrekker de fleste av oss e-post som kommunikasjonsform. Selv om e-post er ...
6 tips når du skal sende oppfølgings e-post i B2B-salg
Å skrive e-post etter ditt første møte med en mulig ny kunde er kanskje ikke det ...
Kjør e-post kampanje før B2B-messer som ONS, Nor-Fishing og OTD
For at de mest attraktive prospects og kunder skal komme til deres stand, så bør du ...
Hva er god e-post markedsføring for B2B-selskaper?
E-post er fortsatt en positiv og effektiv måte å drive markedsføring, når du gjør det ...
Hvordan kan du som B2B-selger følge opp alle leads 100 prosent?
Du finner leads overalt: På messer, i møter, konferanser og tips fra andre. Dyktige ...
E-post markedsføring: Riktig strategi hjelper deg til suksess
Mange bruker e-post feil i markedsføring. Andre bruker e-post riktig: De selger mer og ...
E-post markedsføring: Fortsatt viktig, eller utgått på dato?
Elsket og hatet: E-posten nærmer seg 50. I dag er det knapt noen under 25 som bruker ...