Hva er vekstprogram?
Bildestørrelser i sosiale medier - hva er riktig?
Sosiale medier som LinkedIn er et viktig ansikt utad for selskaper på B2B-markedet. En ...
Slik lager du en LinkedIn bedriftsside (Company Page) som selger
LinkedIn er det viktigste sosiale nettverket for bedrifter, selv i bransjer hvor ...
Sosiale medier i B2B-markedsføring: Hvilke nøkkeltall (KPI) bør du måle?
For kunder på bedriftsmarkedet (B2B) er sosiale medier som LinkedIn en av tre viktigste ...
5 LinkedIn-tips: Hva er viktigst når du ønsker B2B-leads og salg?
LinkedIn har over 600 millioner brukere i verden og 1,25 millioner brukere i Norge. Rundt ...
3 grunner til at B2B-selskaper må bruke LinkedIn i marketing og salg
LinkedIn er det mest populære sosiale mediet for selskaper på bedriftsmarkedet (B2B). Det ...
Slik viser du en troverdig bedriftskultur med sosiale medier
Mange markedssjefer ser stor nytte i å kommunisere den interne bedriftskulturen utenfor ...
Hvordan bruke LinkedIn og andre sosiale medier i B2B-salg?
Flere og flere selgere på B2B-markedet har oppdaget mulighetene til å bruke LinkedIn og ...
LinkedIn tips: 7 måter du kan bygge nettverk og gode relasjoner
Med 1,2 millioner profesjonelle brukere i Norge gir LinkedIn en unik mulighet til å komme ...
Hva er salg med sosiale medier (social selling)?
Salg med sosiale medier blir stadig mer utbredt. Spesielt på bedriftsmarkedet (B2B) har ...
4 enkle steg: Hvordan generere flere leads og øke salget?
De færreste virksomheter på B2B-markedet er så heldige at kundene strømmer inn av seg ...
Unngå svakhetene med LinkedIn Company Pages i B2B-markedsføring
Siden LinkedIn ble lansert i 2003 har dette sosiale mediet vært det beste digitale ...
Hvorfor satse på sosiale medier i B2B markedsføring og salg?
Mange bedrifter sitter fortsatt på gjerdet, når det gjelder å utnytte sosiale medier som ...