av Øyvind Jacobsen, den 23.juli.2020
Å skrive godt er vanskelig. Det er enda vanskeligere å skrive så godt at kresne bedriftskunder vil bruke sin dyrebare tid på å lese bloggen din. Men gevinsten er verdt …
Les merav Øyvind Jacobsen, den 13.mars.2019
Dette spørsmålet får vi fra nye og eksisterende kunder. Det skjønner vi godt. Kvalitetsinnhold på nettsider og blogg er viktig for å komme på radaren hos dine målgrupper, bygge tillit …
Les merav Øyvind Jacobsen, den 26.februar.2019
Profesjonelle innkjøpere besøker nettsidene dine i forskjellige faser av sin kjøpsreise: En ingeniør vil lære om materialkvaliteter, fordi stålkonstruksjonen ble for svak i forrige produksjon. En driftsleder leter etter en …
Les merav Øyvind Jacobsen, den 28.november.2017
Ser du på B2B-markedsføring som trygt og kjedelig, og alt annet enn friskt og utfordrende? Ja, bedriftsmarkedet er kjent for å være konservativt. Men hvorfor er det sånn? Er det noen …
Les merav Øyvind Jacobsen, den 14.november.2017
Stadig flere bedrifter vil starte med inbound marketing i 2018. Et av de vanligste spørsmålene som dukker opp er: Trenger vi egentlig hjelp fra et byrå? Eller kan vi fikse …
Les merav Øyvind Jacobsen, den 9.november.2017
Big data har kommet til marketing for lengst. Skal du lykkes med digital B2B-markedsføring i dag, så må du ha stålkontroll på data om trafikk, konvertering og kundereisen. Den store …
Les merav Øyvind Jacobsen, den 7.november.2017
WordPress er et populært valg for små og større selskaper som skal lage nye nettsider. Skal du også? Da bør du ta en kikk på HubSpot CMS. Bilde: V1ctory_1s_m1ne For de mindre …
Les merav Øyvind Jacobsen, den 2.november.2017
B2B-kunder har større makt enn noensinne. I 2020 forventer vi at rundt 80 % av kundens kjøpsreise er tilbakelagt, uten at din bedrift blir involvert som leverandør (Forrester). Den gode …
Les merav Øyvind Jacobsen, den 24.oktober.2017
Skal du lage nye nettsider for et B2B-selskap i 2018? Da er det greit å vite hva kunder liker best. For å finne svaret, spør deg selv: Hvor går prospects …
Les merav Øyvind Jacobsen, den 19.oktober.2017
Som leder er langsiktig, lønnsom vekst en av dine vanskeligste utfordringer. Mange CEOer, markeds- og salgssjefer har oppdaget inbound som strategi og løsning. De har høstet oppsiktsvekkende resultater. Men inbound …
Les merav Øyvind Jacobsen, den 17.oktober.2017
Alt innhold på bedriftens nettsider, blogg og andre digitale kanaler bør dreie seg om å hjelpe potensielle kunder gjennom sin kjøpsreise. Når alt klaffer, så vil de kjøpe hos deg …
Les merav Øyvind Jacobsen, den 5.oktober.2017
En god blogg er en magnet som trekker til seg eksisterende og potensielle kunder. Bloggen bygger relasjoner og tillit. Du må vise at du forstår kundens behov og problemstillinger, og …
Les mer- Stedet hvor nytenkende markedssjefer, salgssjefer og ledere går for inspirasjon og kunnskap om å skape lønnsom vekst og glede på jobben.