Norske B2B-bedrifter bruker store summer på å lage vakre nettsider som ikke fører til ...
Vi har vel alle deltatt på et webinar? Du har kanskje til og med ledet et? Eller vært med ...
Tenker du som markedssjef ofte på hvordan du kan tydeliggjøre verdien av deres innsats? ...
Har du noen gang tenkt på hvordan endringer i lovene for digitalt samtykke påvirker måten ...
Både SEO og SEM er verdifulle verktøy i digital markedsføring, for å bli synlig på Google ...
Se det for deg: du skal lansere et splitter nytt produkt som du har jobbet hardt, godt og ...
Noen bedrifter bare skinner litt ekstra. Atmosfæren... Kulturen... og den urokkelige ...
I dagens digitale tidsalder, hvor nye plattformer og kommunikasjonskanaler stadig dukker ...
Ønsker du å nå ut til et større publikum og trenger raske resultater? Da er annonser på ...
Å delta på messer kan være effektivt for å styrke markedsposisjonen. Eller å komme seg ...
Som salgssjef, har også du opplevd frustrasjonen med å bruke masse tid og ressurser på ...
Tilsynelatende små veivalg kan gjøre en stor forskjell. Denne artikkelen handler om ...
Det har skjedd mer innen markedsføring de 3-4 siste årene enn de 30-40 foregående. ...
Kun 12 prosent av B2B-kunder ønsker å møte en selger, når de befinner seg tidlig i sin ...
Studier viser at mellom 40 og 90 prosent av alle nye produkter mislykkes i markedet. ...
Teknisk salg er mye vanskeligere i dag, enn for bare 3-4 år siden. Før måtte en kunde ...
GDPR trer i kraft i Norge 1. juli 2018, en drøy måned senere enn planlagt. Den nye loven ...
Nesten ingen kunder tar kontakt via 'kontakt oss' siden, som veldig mange selskaper på ...
Mange B2B-selgere pøser på med tekniske spesifikasjoner for å overbevise sine potensielle ...
Søren heller! De sa at pilene skulle peke oppover i 2017. Selv med gryende optimisme, ...